caaandy

Alla inlägg under juli 2010

Av caaandy - 30 juli 2010 13:28

  hej nu är jag med challe    och vi har badat i poolen och det var jätte varmt men det tyckte inte charlie, charlie tyckte det var skit kallt ändå om en är 28 grader   nu måste vi gå och äta   sen ska vi  va inne facebook  

Av caaandy - 29 juli 2010 23:29


 Haha nu ska jag sova <3 Godnatt och föresten ville jag bara säga mitt motto:
     

Kraam och godnatt <3 23.40

Av caaandy - 29 juli 2010 22:31

Hej har ni märkt något anorlundare med min blogg?? :P <3
Haha ja nu är den lite mer caaaaaaandyylik tycker jag :) Hihi
Sen sist jag blogga har jag varit inne på datorn är en liten datornörd jag vet ;)
   Haha :D Okej ser en datanörd ut så?? jaja jag venne ;) Men ja vad kan jag mer säga jag vet inte ? Men ja saknar många personer <3 många många.
Men ja ja :D Haha jag har inget att skriva. Jag kanske ska läsa www.huuugmee.blogg.se och se om amelia skrivit något hon ska ju vara nattvakt med sin pappa idag/ikväll/i natt :D Haha tröökigt tycker jag det värkar men det kanske är kul? jag vet inte :) Vad gör jag just nu?? Jag chattade precis med en kompiiis :) Vet ej om jag får skriva hennes namn. Haha jaja vad ska jag göra nu? förslaag? hihi interesant jag skriver va?!! Jag vet en interesant sak som hände när jag var med ISsssaa <3 <3 Vi STUDSADE PÅ HENNES STUDSMATTA occ den stod typ snett så den böjdees men allar blev OSKADDA!  sån tur var ;) KRAAAAMISAR <3

Av caaandy - 29 juli 2010 20:55

Theo frågar:
Tycker du om "comics" (typ serie tidningar)?


Svar: Typ inte. Jag läser inte serietidningar men andra tidningar som tex: Skvallertidningar och en tidning som heter Frida :)

Tack för du fråga ;)
SOm sagt alla som vill får ställa frågor

Av caaandy - 29 juli 2010 20:39

  
Hejsan nu har jag frågestund på  bloggen ;) Ställ era frågor via fejan elr MSN
sen så skriver jag svaret här på bloggen ;) Men! Frågorna och Svaren kommer ni hitta om ni läser på sidan och så trycker ni på kategorin Frågor och Svar ;) Jag kan ge den som en länk så ni kan klicka på den i ett v mina inlägg om ni ej hittar den ;) Så det är bara att fråga på :)

Av caaandy - 29 juli 2010 19:57

Åt precis en mumsig chocklad ;) Haha idag kom vi hem från båtsemestern så nu är semestern slut nu kanske vi åker ut bara en helg elr så och snart får jag min kanin ;) :P <3 Lizzy kommer den nog heta :D Ja sen när vi kom hem från båten så var jag med Amelia vi tog det välldigt lungt ,a men iaf :D Imorgon ska jag vara med Carla :D och det var ett tag sen kan man säga :D Om det blir fint väder och vi är hos hon badar vi säkert i hennes pool ;)! Fasst kanske inte vet inte om jag ska vänta en till dag med att doppa huvudet ni vet det med örat ;)!

Jaja kramisar kramisar! <3 Nu ska jag tippsa folk på fejjjaaan att läsa min blog :D haha :) Jo föresten ni ville säkert se min chocklad:
                  
Haha mjölkchocklad ;) Mummmmssiiigt ;) Jaja kram kram bloggar kanske mer sen vem vet!? Woho! :D hahahahahahahahah hohohohoho hahahahah jojojojo 20.08   

Av caaandy - 28 juli 2010 16:56

ALOOOOOHAAA!


som ni säkert vet är jag amelia!! :) och jag vet inte rigtigt vad jag ska skriva. men, men :) men som charlie skrev är vi på en ö. de är lite skooojsigt men charlie kan inte doppa huvet :( så de är inte lika kul att bada.  men

ni kan ju las min blogg! <3


www.huuugmee.blogg.se


pööööööösss // Amellia <33   17.02

Av caaandy - 28 juli 2010 16:43

Hejsan!! Sen sist jag blogga så köpte jag en mössa ju eftersom jag har ont i örat :/ Efter det så åkte vi till en Ö vet ej vad den heter och jag är ju där nu med ;D Här har jag: Badat( inte huvudet :( ) ,ätit, lite lekar och sånt ;) Sen ska vi grilla tror jag och lite så ;) Yäää!!

                         Mössan jag fick för jag hade ont i öronen:
                    
 Och så köpte vi sanning och konka kort (snälla versionen) ;) :D Yää,hoho,haha
Här är korten om det är så ineresant?..................................................
.........................:
                               
Jaja just nu bloggar jag ju och amelia säger att det är långtråkigt att jag gör så långa inlägg,asså hon tycker det är långtråkigt att läsa dom så ska jag skriva mer elr? Nej för datorn laddas ut snart och Amelia kanske ska hinna gästblogga ;) Hoho Yäyä! Jaja hejdå! <3 kraaam 16.57 :D

Presentation


Hajj! Jag e candygirl!! XD hahaha

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Läser du min blogg ofta?
 Nej, men ska börja
 Nej tyvär inte :(
 Jaa :) Den äger
 Ja men ska sluta :/

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards