caaandy

Alla inlägg under augusti 2010

Av caaandy - 31 augusti 2010 20:09

♥Hejsan
hEjSan som sagt har jag ju sagt :) <3 Idag vad kan jag har vart då? i skolan räätt!! Då gjorde vi lite tråkiga grejeer som vanligt :( sen var ja med Amelia ännu en dag vi bestämde att vi skulle ha tjejmiddag så vi har planerat det fasst det är långt kvar tills vi ska ha det typ en månad ;)
Efter det elr just det!! Vi sprang 1000 m i skolan idag hade lite träningsvärk men inte mycke men jag sprang hela varvet STOLT! :D XD haha ja jag har ju så dålig kondis så det var bra för mig sprang på 5.05 men nästa gång ska det bli bättre :D
aja sen gick ja hem från amelia och gjorde lite grejs och nu är ja här <3 herååååå <3
ORKA MED OUTFIT IDAG :D

Tog bara ngn bild från google vad jag gjort i skolan idaa :D XD

Av caaandy - 30 augusti 2010 20:29

Heej gummiistöövlar!!
Idag hade jag olicka kläder i skolan och efter skolan :D
Dagens outfit i skolan har jag ingen bild på men här kommer den :
T-shirt-stadium :D
Tjocktröja-H&M
Trekvartsshorts-H&M

Facelook:
Vanligt ;) <3

Och här kmr de adra outfiten:
  

T-shirt-Åhlens tror jag det e mammas ;)
Shorts-Bik Bok

Facelook: Hår uppsatt i tooofs :D <3 <3
Kramisar

 

 

Av caaandy - 30 augusti 2010 20:22

Rubriken säger allt om vad jag är just nu!! Jaja idag så var det skoolaa och orka skriva om vad vi gjorde däär :P Sen efter skolan cyklade jag,clara,amelia och minda hem till amelia elr jag och clara stannade hos mig på vägen och hämtade mjukisshorts för vi skulle hjula och så hos amelia :D

Hos amelia började vi med att ätaa :D sen hjule efter det dator typ ;) Och sen så drog minda och clara dom bara lämnadfe oss xD Nej dom skulle hem så efter det så kollade jag och amelia på foton :D

Hemma! Ja när jag kom hem väntade jag och brossan på att pappa skulle komma för vi hade ingen nyckel så jag gav kaninerna hööö :D Sen kom pappa in och jag ruusa in i huset och skrek banana split! XD haha nej jag skja bara men ja sen så typ sen då till nu laddat över nya låtar till min ipod :D <3

 

Av caaandy - 29 augusti 2010 20:19

                     Jippiiee idag började cheerleadingen :D
    






På onsdag ska dom ta ut personer till ett tävlingslag man får alltid hoppas att man kommer med :) <3 <3
Ja efter det så var jag trött för gårdagen då jag kom hem typ hal fyra-4 på natten :/ så jag somna i soffan ett tag och kollade sedan på TV och sen Läxa framför tv:n :D

Och efteeer det maaat fasst jag var ej hungrig och nu sitter jag här :D
Strax ska jag ladda ner fler låtar till min ipod nano 5G tror jag det är den med filmkamera ;) :D






Av caaandy - 28 augusti 2010 21:17

Jag är charlies kusin :)
Jag är 8 år gammal och jag heter Sture.
och jag tycker charlie är snäll . HEJDÅ

Av caaandy - 28 augusti 2010 21:06

Heeeeeeeeej <3 nu är jag hos kusinerna men det skriver jag om strax men nu ska jag säga vad jag gjort idag :D Jo idag var jag med Minda,Clara och Ameelia <3 Vi badade typ i havet och sååååå :)<3 Jaja sen så passade vi Ebbe bebbe men han sover just nu <3 :( Men nu kollar jag på bröllopsfotografen med Kusinerna Sture,Gösta och bästiskusinen Amelia <3 <3 Jaja nu ska sture min kusin gästblogga ;)

Av caaandy - 27 augusti 2010 20:49


Japp det är stefan andersson , jo han kom till vår skola idaag glömde att skriva det förut :D hahaha

Av caaandy - 27 augusti 2010 17:01

Hej brödsmulor!! XD hihi idag var det skola men vi sluuta ändå 12 :D Sen så cykla jag,clara och amelia asså ja,guldfisken och Strumpaaah hem till mig :D Vii klädde ut oss och gjorde den bästa filmen någonsin :D Bilder kmr..... :D
Jaa det var typ det ända vi gjorde och lite sånt :D <3


Imorgon så ska jag vara med Guldfisken och Strumpaahh och jag vet ej om Plooppiizz ska vara med?? :D Ajaa sen efter det passa sötaste bebiskusinen Ebbee <3 <3 med Amelia :D <3 jaja nu ska jag dra amelia måste ju med blogga som sitter där och pillar på sina tår :D haha herråååå <3


                  

Sorry bilderna borttagna.

  

Jaaa vi e välldiiigt snygga xD <3 herrråå kram 

 

 

 

Presentation


Hajj! Jag e candygirl!! XD hahaha

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Läser du min blogg ofta?
 Nej, men ska börja
 Nej tyvär inte :(
 Jaa :) Den äger
 Ja men ska sluta :/

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards