caaandy

Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Ny design!

Av caaandy - 6 september 2010 22:03

Haaalloojj <3 jAA nu har jag en ny header(toppbild) och lite sånt hehe :D kram kram <3<3

Denna vecka ser ut så här:
Måndag:
Ellen,Clara och Amelia  <3 :) <3 ;) :D <3 <3
  
Det var superskojsigt HIHIHI :) <3 Kramisar
Tisdag:
Ellen Clara och Amelia ännu en skojsig gång <3 :D :)
Onsdag:
Cheerleading! :D, man får väll hoppas på att gå vidare till tävlingslag :D!
Torsdag: LEDIG NGN SOM VILL GÖRA NGT!? :D <3
Fredag: Vennnee ngn kompis?? :D <3
LÖRDAG-SÖNDAG: Vet ej call me! <3 :D
KRAM KRAAM <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caaandy - 13 september 2010 15:59

Hej idag var det tråkig skola!! Vi hade typ halvklass hela dagen så har inte vart mycke med amelia bara på rasterna ;)Men efter den tråkiga skola (nu asså) så är jag med amelia :D! Vi kom nästan precis hem vi har bara ätit mellanmål :DMen elr hur gjo...

Av caaandy - 13 september 2010 15:57

chaa,chaa! <3   nu har jag gjort en ny bloggdesign åt charlie :P heheh orkar inte skriva så mycket.   HISS/DISS?   puss amelia <3 www.huuugmee.se ...

Av caaandy - 12 september 2010 18:58

Frånn igår till idag sovde jag ju över med Carla ;D Så idag följde hon med mig och Amelia till cheeerleadingen :D På cheerleadingen lärde jag mig rondat :D <3,vi öva på flickis och hjula typ ;) Just det vi byggde också :D Jaop! :D <3SÅ HÄR HAR ...

Av caaandy - 11 september 2010 19:58


Hejj!! Är med carla och just nu kollar vi på simpsons :D hahaIdag har jag passat Ebbe bebbe så nu har man 300 kr ;) X) Efter det drog jag till carla men vi gick snabbtt till mig!!! :P Vi åt typ glass och sånt men jaja ska dra! :D IDAG SÅ SPRÄCKTE JAG...

Av caaandy - 10 september 2010 21:32

                       HEJSAN JA JAG HAR TRÅKIGT! syns det? tänkte la det hehe. Ja imorgon då blir det passa söta ebbe bebbe <3 och sen carla ;) <3 OKEJ NU KOMMER EN SPÄÄNNANDEEE GREJJ XDDenna vecka än så länge diggar jag:   DIG!,skojjaaJag dig...

Presentation


Hajj! Jag e candygirl!! XD hahaha

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Läser du min blogg ofta?
 Nej, men ska börja
 Nej tyvär inte :(
 Jaa :) Den äger
 Ja men ska sluta :/

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards