caaandy

Alla inlägg den 10 september 2010

Av caaandy - 10 september 2010 21:32

                       HEJSAN
JA JAG HAR TRÅKIGT! syns det? tänkte la det hehe. Ja imorgon då blir det passa söta ebbe bebbe <3 och sen carla ;) <3

OKEJ NU KOMMER EN SPÄÄNNANDEEE GREJJ XD
Denna vecka än så länge diggar jag:
   DIG!,skojjaa
Jag diggar på riktigt att jag gick med i tävlingslag i cheerleadingen det var ett stort + om man ska prata gammeldags :)
MEN NU KOMMER DET SORGSLIGA jag DISSAR:
   MIG!,skojjjaa! XD
På riktigt dissar jag en grej som du inte har med att göra XD haha så de sååå... så du blev nyfiken nu va!! HAHA rätt åt dig, nej jag skoja bara men sry du får lista ut själv vissa fattar redan ;)

Av caaandy - 10 september 2010 21:22

Haha tjena gurkor X) Skojjjaa :P
Jaja idag var det skola vi hade typ elevens val så jag,clara och minda ska göra en grej till mindas hundar/hund ;) Sen hade vi klassråååd sen idrot och vi hoppa typ höjdhopp klara 1 meter inte så bra om man gémför men bra för att vara mig :D haha.


Efter skolan så var jag ju faktiskt med Ellen Karamellen och AmeliaCamelia x)
Vi typ hjula och sånt,en matlek ;),teatersak och prata typ :D Haha men det var ju skojsigt just det vi håller på att skapa en blogg med vettni X) <3 Hihihi

Och efter några timmar hos Amelia så cykla ja hem ;) Jag typ gick in på datorn och sen kolla på Ullared och efter det IDOL! :D och nu är jag ju häär <3



                                              

Min vecka såg/ser ut  så här ;) :
MÅNDAG: Clara,Ellen,Amelia ;)
TISDAG:Jenny,Ellen,Amelia ;)
ONSDAG:Cheerleading :D
TORSDAG:Amelia! ;)
FREDAG:(idag) Ellen och Amelia :D
LÖRDAG: Passa Ebbe och sen vara med Carla! ;) <3
SÖNDAG:Vara med Carla och sen cheerleading ;) :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hajj! Jag e candygirl!! XD hahaha

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Läser du min blogg ofta?
 Nej, men ska börja
 Nej tyvär inte :(
 Jaa :) Den äger
 Ja men ska sluta :/

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards