caaandy

Alla inlägg den 5 september 2010

Av caaandy - 5 september 2010 19:01

Heeej jag försökte blogga igår från mammas iphone men det gick ej :/ :(
Nu ska jag förklara vrf :
Vi droog till marsstrand igår och jag glömde datorn men på marsstrand så åt vi lunch,middaag hade kul med massa andra familjer tex issaabelles familj :D

Aja nu får ni höra hur dagen var idag :D <3 :
Ja jag vaknade och vi gick och åt frukost :D sen typ läste jag en tidning tills det var dax att åka hem från marsstrand vi åkte och pappa skulle åka och lämna båten för vi ska ta upp den på land och jag mamma och brossan skulle hämta pappa med bilen så vi väntar och typ 100 m ifrån så går pappa på grund JÄKLIGT SMART! hehe :D Aja sen drog vi hem och köpte PIZZA :D! a sen kolla jag på Tv och var med Lizzy och Bullen litee :D

Kram kram <3:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hajj! Jag e candygirl!! XD hahaha

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Läser du min blogg ofta?
 Nej, men ska börja
 Nej tyvär inte :(
 Jaa :) Den äger
 Ja men ska sluta :/

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards