caaandy

Alla inlägg den 7 september 2010

Av caaandy - 7 september 2010 18:59

  DAGENS outfit
Hej! ;) <3 dagens outfit är:

tröja-bik bok
jeans-bik bok
linne-only

armband-från en tidning :) <3
___________________________________

 

Blir typ hypnoteserad :D hahahahahahaha

 

 

 

Av caaandy - 7 september 2010 18:38

   hAjj <3 idag var det typ skola och så så på idroten höll jag,clara,amelia och Minda i uppvärmningen ;) MAN VILL JU HA BRA KRITERIER! :) Aja efter skolan  så typ var jag med Ellen,Amelia och Jennnyy penny ! X) <3 vi körde kurrragöömma igen i hela kvarteeet jag och jenny var bara bäst <3 ! ;)
____________________________________________________________

  
------------------------------------------------------------------------------------------------
Amelia , Ellen är inte min bästa bästis lungn tog bara den bilden bara för jag inte vet vilka andra bilder man får lägga ut på henne du e ju min bästaste i hela unerversium glöm ej deet ;) <3 :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Ja det var bilder inte från idag men på gänget som var med varnadra idag ;) <3
hihi :D , ja vi gjorde inget mer idag sen ska jag väll äta liteee och så ;D
Och just det imorgon är det cheerleading utagning för tävlingslag drf ska jag och mela ej jogga så vi inte får träningsvärk ;) <3 Hoppas på att jag går med och amelia minda och clara med gör det <3 :D Kramisar :)
             

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hajj! Jag e candygirl!! XD hahaha

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Läser du min blogg ofta?
 Nej, men ska börja
 Nej tyvär inte :(
 Jaa :) Den äger
 Ja men ska sluta :/

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards